|
Výsledková listina MSP |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RC automobilů 1:10 on road poháněných elektromotorem |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Datum konání: |
|
7.11.2010 |
|
|
|
|
Místo konání: |
|
Rychvald |
|
|
|
|
Ředitel soutěže: |
|
Luděk Szostek |
|
|
|
|
|
|
Hlavní rozhodčí: |
|
Luděk Szostek |
|
|
|
|
|
Obsluha AMBrc3 : |
|
Jan Wozniak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pořadí po 3 rozjížďkách: |
ROZJIZDKY |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
celkové výsledky: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1:10 On Road 10,5 |
|
Finále A |
|
|
File |
F |
R |
R |
R |
|
|
|
|
Pořadí |
|
|
|
počet |
|
F1 |
F2 |
F3 |
|
84 |
2 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
Jméno |
|
body |
kol |
čas |
body |
body |
body |
|
|
|
|
|
1 |
|
Karel |
Kratochvíl |
2 |
31 |
368.296 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
Ludek |
Malér |
4 |
30 |
365.256 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
Libor |
Holub |
6 |
30 |
367.759 |
6 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
Kuba |
Šimurda |
8 |
30 |
370.896 |
7 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
Martin |
Kratochvíl |
8 |
29 |
370.382 |
3 |
5 |
7 |
|
|
|
|
|
6 |
|
Martina |
Csonková |
10 |
28 |
362.993 |
4 |
6 |
8 |
|
|
|
|
|
7 |
|
Jakub |
David |
11 |
29 |
369.911 |
5 |
8 |
6 |
|
|
|
|
|
8 |
|
Václav |
Buchta |
12 |
29 |
362.914 |
8 |
7 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1:10 On Road 10,5 |
|
Finále B |
|
File |
F |
R |
R |
R |
|
|
|
Pořadí |
|
|
|
počet |
|
F1 |
F2 |
F3 |
|
84 |
1 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
Jméno |
|
body |
kol |
čas |
body |
body |
body |
|
|
|
|
1 |
|
Miroslav |
Vůjtek |
2 |
27 |
373.345 |
1 |
4 |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
Jan |
Koniarik |
4 |
27 |
371.316 |
4 |
1 |
3 |
|
|
|
|
3 |
|
Pavel |
Mojžíšek |
4 |
27 |
374.617 |
2 |
3 |
2 |
|
|
|
|
4 |
|
Jiří |
Adámek |
5 |
27 |
372.640 |
3 |
2 |
3 |
|
|
|
|
5 |
|
Jirí |
Kunz |
8 |
22 |
364.444 |
5 |
5 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1:10 On Road Hobby |
|
Finále A |
|
File |
F |
R |
R |
R |
|
|
|
Pořadí |
|
|
|
počet |
|
F1 |
F2 |
F3 |
|
84 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
Jméno |
|
body |
kol |
čas |
body |
body |
body |
|
|
|
|
1 |
|
Martin |
Kratochvíl |
2 |
28 |
370.074 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
Ladislav |
Holásek |
4 |
26 |
363.302 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
3 |
|
Radek |
Matlak |
6 |
25 |
364.299 |
3 |
3 |
7 |
|
|
|
|
4 |
|
Roman |
Holaň |
7 |
25 |
362.296 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
5 |
|
Jaroslav |
Vůjtek |
9 |
24 |
383.160 |
6 |
5 |
4 |
|
|
|
|
6 |
|
Petr |
Madecki |
11 |
22 |
373.453 |
8 |
6 |
5 |
|
|
|
|
7 |
|
Michal |
Švihel |
13 |
21 |
362.896 |
5 |
8 |
8 |
|
|
|
|
8 |
|
Martin |
Schikora |
14 |
21 |
362.591 |
7 |
7 |
8 |
|
|
|
|
9 |
|
Kamil |
Tyroň |
15 |
14 |
378.002 |
9 |
9 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1:10 On Road Žáci |
|
|
Finále A |
|
File |
F |
R |
R |
R |
|
|
|
Pořadí |
|
|
počet |
|
F1 |
F2 |
F3 |
|
84 |
4 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
Jméno |
|
body |
kol |
čas |
body |
body |
body |
|
|
|
|
1 |
|
Radim |
Hruška |
2 |
26 |
373.228 |
1 |
2 |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
Matěj |
Matlak |
3 |
26 |
371.267 |
3 |
1 |
2 |
|
|
|
|
3 |
|
Jakub |
Zapletal |
5 |
25 |
371.147 |
2 |
4 |
3 |
|
|
|
|
4 |
|
Filip |
Madecki |
7 |
25 |
368.990 |
4 |
3 |
4 |
|
|
|
|
5 |
|
Marťa |
Korotwitschka |
10 |
21 |
360.801 |
7 |
5 |
5 |
|
|
|
|
6 |
|
Richard |
Madecki |
13 |
20 |
370.280 |
6 |
7 |
7 |
|
|
|
|
7 |
|
Filip |
Rajdus |
14 |
23 |
365.608 |
5 |
9 |
9 |
|
|
|
|
8 |
|
Martin |
Mojžíšek |
14 |
19 |
364.532 |
8 |
6 |
8 |
|
|
|
|
9 |
|
Adam |
Gitter |
14 |
19 |
369.598 |
9 |
8 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1:10 On Road 2WD |
|
|
Finále A |
|
File |
F |
R |
R |
R |
|
|
|
Pořadí |
|
|
počet |
|
F1 |
F2 |
F3 |
|
84 |
6 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
Jméno |
|
body |
kol |
čas |
body |
body |
body |
|
|
|
|
1 |
|
Pavel |
Rajdus |
2 |
31 |
361.076 |
2 |
1 |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
Karel |
Kratochvíl |
3 |
30 |
363.250 |
1 |
3 |
2 |
|
|
|
|
3 |
|
Pavel |
Melicher |
5 |
30 |
362.441 |
7 |
2 |
3 |
|
|
|
|
4 |
|
Tomáš |
Rajdus |
8 |
30 |
369.054 |
4 |
4 |
5 |
|
|
|
|
5 |
|
Roman |
Krejci |
8 |
29 |
363.702 |
3 |
5 |
6 |
|
|
|
|
6 |
|
Kuba |
Šimurda |
9 |
30 |
365.823 |
5 |
7 |
4 |
|
|
|
|
7 |
|
Jura |
HRABEC |
12 |
27 |
371.590 |
6 |
6 |
7 |
|
|
|
|
8 |
|
Luděk |
Szostek |
16 |
- |
- |
8 |
8 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1:10 On Road 2WD |
|
|
Finále B |
|
File |
F |
R |
R |
R |
|
|
|
Pořadí |
|
|
počet |
|
F1 |
F2 |
F3 |
|
84 |
5 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
Jméno |
|
body |
kol |
čas |
body |
body |
body |
|
|
|
|
1 |
|
Rostislav |
Zapletal |
2 |
27 |
365.201 |
1 |
2 |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
Jakub |
David |
3 |
26 |
363.354 |
5 |
1 |
2 |
|
|
|
|
3 |
|
Martin |
Krejčí |
5 |
25 |
367.065 |
2 |
3 |
3 |
|
|
|
|
4 |
|
Tomáš |
Jírů |
8 |
23 |
361.116 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
5 |
|
Jiří |
Adámek |
9 |
25 |
368.889 |
3 |
6 |
6 |
|
|
|
|
6 |
|
Lucie |
Krejčí |
10 |
15 |
374.119 |
6 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1:10 On Road F1 |
|
Finále A |
|
|
|
File |
F |
R |
R |
R |
|
|
|
|
|
|
|
počet |
|
F1 |
F2 |
F3 |
|
84 |
8 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
Pořadí |
Jméno |
|
body |
kol |
čas |
body |
body |
body |
|
|
|
|
1 |
|
Tomáš |
Rajdus |
2 |
28 |
360.762 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
Luděk |
Maléř |
4 |
27 |
360.197 |
3 |
2 |
2 |
|
|
|
|
3 |
|
Rostislav |
Zapletal |
5 |
27 |
361.743 |
2 |
3 |
3 |
|
|
|
|
4 |
|
Marie |
Szostkova |
8 |
26 |
360.876 |
4 |
4 |
6 |
|
|
|
|
5 |
|
Zbyněk |
Kratochvíl |
10 |
26 |
364.706 |
6 |
7 |
4 |
|
|
|
|
6 |
|
Zdena |
Švidrnoch |
10 |
26 |
364.766 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
7 |
|
Petr |
Jaremejko |
13 |
24 |
363.107 |
7 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1:10 On Road F1 |
|
Finále B |
|
|
|
File |
F |
R |
R |
R |
|
|
|
|
|
|
|
počet |
|
F1 |
F2 |
F3 |
|
84 |
7 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
Pořadí |
Jméno |
|
body |
kol |
čas |
body |
body |
body |
|
|
|
|
1 |
|
Jan |
Szostek |
2 |
26 |
367.106 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
Pavel |
Mojžíšek |
4 |
26 |
371.663 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
3 |
|
Tomáš |
Jírů |
6 |
25 |
371.251 |
3 |
3 |
4 |
|
|
|
|
4 |
|
Lukáš |
Dobrovodský |
7 |
25 |
374.445 |
4 |
5 |
3 |
|
|
|
|
5 |
|
Jan |
Koniarik |
9 |
24 |
373.978 |
5 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dráha
byla vytyčena kovovými čočkami a profily na koberci jekor.. Pro měření
výsledků bylo použito měřící zařízení ”AMBrc3”. |
|
|
|
|
|
|
|
|
(výsledkové listiny
jednotlivých jízd jdou bez udělených penalizací, pořadí jezdců se může lišit
oproti oficiální výsledkové listině) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v Rychvaldě dne
7.11.2010
zpracoval: Jan Wozniak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|