Výsledková listina MSP
RC automobilů 1:10 a 1:12 poháněných elektromotorem 
Datum konání: 18.4.2009
Místo konání: Šenov, tělocvična zš 
Ředitel soutěže:  Tomáš Rajdus
Hlavní rozhodčí: Luděk Szostek
Obsluha AMBrc3: Roman Kavan
Pořadí po 3 rozjížďkách:
1:10 on Road 19T super STOCK
    počet   nejlepší
Pořadí Jméno   kol čas rozj.
1 Karel Kratochvíl 35 6m09.786 3
2 Tomás Rajdus 34 6m09.249 3
3 Matej Kupcik 33 6m04.626 3
4 Libor Holub 33 6m05.121 3
5 Vít Malchárek 33 6m08.513 3
6 Vlastimil Svec 33 6m10.212 3
7 Zdenek Svidrnoch 31 6m05.413 3
8 Stepan Kupcik 31 6m06.394 3
9 Ludek Malér 30 6m01.340 3
10 Ales Rajdus ml. 28 6m11.750 3
11 Ales Rajdus 27 6m09.670 3
1:10 on road HOBBY
    počet   nejlepší
Pořadí Jméno   kol čas rozj.
1 Rostislav Kus 29 6m09.719 2
2 Martin Kratochvíl 28 6m01.395 3
3 Zbynek Drienovsky 28 6m02.950 2
4 Jura Hrabec 28 6m09.274 2
5 Pavel Mojzísek 28 6m13.110 3
6 Jiri Kunz 27 6m02.827 3
7 Radek Matlák 27 6m04.271 2
8 Tomás Koudelka 27 6m09.762 3
9 Jana Holánová 27 6m11.785 2
10 Marie Szostková 26 6m02.974 3
11 Ladislav Holásek 26 6m04.145 3
12 Tereza Hrusková 26 6m06.522 3
13 Marek Snajder 26 6m11.480 2
14 Martin Schikora 26 6m13.437 2
15 Roman Matlák 25 6m01.631 2
16 Filip Madecki 24 6m01.212 1
17 Matej Matlak 24 6m01.720 2
18 Jan Szostek 23 6m17.846 3
19 Filip Rajdus 21 6m00.078 3
20 Richard Madecki 21 6m05.187 3
21 Radim Hruska 20 6m12.164 2
1:12 Tamtech
    počet   nejlepší
Pořadí Jméno   kol čas rozj.
1 Petr Madecki 17 5m04.045 2
2 Radek Matlák 17 5m04.181 3
3 David Snásel 17 5m06.548 2
4 Tomás Koudelka 17 5m08.854 3
5 Filip Madecki 16 5m02.794 1
6 Radim Hruska st. 16 5m02.833 2
7 Matej Matlák 16 5m11.609 1
8 Martin Mojzisek 14 5m02.944 3
celkové výsledky:
1:10 on road 19T super STOCK Finále A
    počet kol   F1 F2 F3
Pořadí Jméno   body   čas body body body
1 Karel Kratochvíl 2 34 361.160 2 1 1
2 Tomás Rajdus 3 34 364.283 1 2 2
3 Libor Holub 6 34 368.182 3 3 5
4 Matej Kupcik 8 33 364.471 4 4 4
5 Vlastimil Svec 8 33 364.868 5 5 3
6 Vít Malchárek 12 32 368.877 6 8 6
7 Ludek Malér 13 31 367.445 7 6 8
8 Zdenek Svidrnoch 15 30 360.332 8 7 10
9 Stepan Kupcik 16 31 369.924 9 9 7
10 Ales Rajdus 19 27 372.795 10 10 9
11 Ales Rajdus
1:10 on road HOBBY Finále A
      počet kol   F1 F2 F3
Pořadí Jméno   body   čas body body body
1 Rostislav Kus 2 29 361.716 1 1 1
2 Pavel Mojzísek 4 29 372.562 2 5 2
3 Martin Kratochvíl 5 29 371.796 3 2 3
4 Zbynek Drienovsky 8 28 360.898 5 3 5
5 Jura Hrabec 8 28 364.979 4 4 4
6 Radek Matlák 12 27 360.393 6 6 6
7 Jiri Kunz 14 27 372.087 7 8 7
8 Tomás Koudelka 16 26 366.446 9 7 9
9 Marie Szostková 16 26 368.093 8 9 8
10 Jana Holánová 20 25 366.275 10 10 10
1:10 on road HOBBY Finále B
      počet kol   F1 F2 F3
Pořadí Jméno   body   čas body body body
11 Ladislav Holásek 2 26 372.140 1 1 2
12 Tereza Hrusková 4 25 363.985 7 3 1
13 Marek Snajder 6 25 368.856 3 4 3
14 Martin Schikora 6 25 369.717 2 7 4
15 Roman Matlák 8 25 365.040 9 2 6
16 Filip Madecki 9 24 367.117 4 5 5
17 Jan Szostek 12 23 365.452 6 6 9
18 Matej Matlak 15 23 363.692 5 10 10
19 Filip Rajdus 15 21 366.913 8 8 7
20 Richard Madecki 17 19 363.154 10 9 8
21 Radim Hruska
1:12 Tamtech
      počet kol   F1 F2
Pořadí Jméno     čas  
1 Radek Matlák 68 20m22.297
2 David Snášel 68 20m29.057
3 Petr Madecki 67 20m18.706
4 Tomáš Koudelka 65 20m20.653
5 Filip Madecki 64 20m11.355
6 Radim Hruska 62 20m04.696
7 Martin Mojzisek 55 20m14.965
8 Pavel Rajdus 34 10m09.410
9 Matej Matlák 28 10m07.806
1:10 On road - žáci
       
Pořadí Jméno    
1 Martin  Kratochvíl
2 Marie  Szostková
3 Jana  Holáňová
4 Tereza Hrušková
5 Filip Madecki
6 Jan Szostek
7 Matěj Matlák
8 Filip Rajdus
9 Richard Madecki
Jízdu FAIR PLAY o putovní pohár Tomáše Rajduse v kategorii 1:10 on road STOCK vyhrál Karel Kratochvíl, v kategorii 1:10 on road HOBBY zvítězil Martin Karatochvíl. 
Dráha byla vytyčena kovovými čočkami a profily na koberci jekor.. Pro měření výsledků  bylo použito  měřící zařízení ”AMBrc3”.  Kategorie 1:18 on Road nebyla zařazena do soutěže pro nízký počet přihlášených soutěžících.
       
          v Rychvaldě dne  18.4.2009                                                           zpracoval:  Ing. Roman Kavan