Závod "ala Schumacher ..."
Tak jsme se 23.10.1999 po letní pause opět sešli s modely 1:12. Na startu se sešlo celkem 25 závodníků, i když někteří jezdci z naší špičky v této kategorii zde chyběli. Hned na úvod byly trochu problémy s počítacím zařízením ABM. Po delší době hledání závady se zjistilo, že závada není v ABM, ale v PC - nějaký dobrák při výrobě přehodil com1 za com2.
Nicméně už rozjíždky naznačily, že jezdci si udrželi i přes delší pauzu svoji výkonnost. Snad jen polský závodník Mazurek zaostával a nebyl s to zajel to, na co jsme u něj zvyklí. Takže do finálových jízd se startovalo v následujícím pořadí :
1. | Kratochvíl Karel | 39 – 04,79 |
2. | Holub Petr Ing. | 38 – 05,77 |
3. | Lipiec Domonik | 38 – 05,92 |
4. | Rajdus Pavel st. | 38 – 07,75 |
5. | Szostek Pavel | 38 – 09,70 |
6. | Mazurek Martin | 38 – 12,45 |
7. | Novák Lukáš | 37 – 01,97 |
8. | Grümann Petr | 36 – 04,73 |
Jak je vidět z tabulky, mezi jezdci na 2.-6. místě byly minimální rozdíly.
Hned první dvě finálové jízdy vyhrál s přehledem Karel Kratochvíl a tak
v poslední jízdě si to o bednu rozdávali Holub, Rajdus a Szostek. I když
Pavel Szostek měl už naději jen teoretickou, jelikož 2. jízdu nedokončil.
Hned od startu 3. finálové jízdy jel v čele Kratochvíl a na 2. místě se
postupně usadil Pavel Szostek. Někteří jezdci už kalkulovali, že stávající
pořadí stačí na udržení svých pozic, ale...
V posledním kole zpomalil Kratochvíl a doslova v poslední zatáčce před sebe
pustil Szostka. Tato situace udělala trochu rozruchu mezi závodníky, neboť s
tím nikdo nepočítal. Szostek se díky tomuto manévru posunul ze 4. na
celkovou 2. pozici.Konečné výsledky najdete ve výsledkové
listině.
zapsal : MAG 31.10.1999